Agreement; edoch: Materie en beweging is eveneens, God, naar mijn stelling. Mijn punt is aldus dat God alles daadwerkelijk Is, ongeacht de regels die we maken; zoals je correct naar ons collectief beschreef: het maakt het mensen begrijpelijk om die afspraken er op na te houden, maar God Is God. Zou God ook zwart en Wit maken, en wat is daar mis mee? Alles vloeit voort uit God, en dusdanig evenzo, 'zwart'. Laten we beknopt, een voorbeeld nemen als dat zwart en wit hun eigen keuzes mogen maken als dat zij geen kleuren zouden zijn, wat mij als graficus uitdrukkelijk is geleerd, maar juist daarom de stelling van de leek zo interessant vond, die stelden dat zwart en wit toch in wezen anders waren dan groen en blauw, en de gedachte dat het geen kleuren zouden zijn, eerder links lieten liggen, dan dat ze het eender als de afspraak, na wilden komen.
Mijn interesse in deze, ís nu juist dat God werkelijk alles zou zijn! Tijd, ruimte... zelfs Einstein's gedachte die er klaarblijkelijk naar op zoek was. Maar ook de deurknop! _ als u het me vergeeft.

In uw/ons verhaal, begrijpen we dat eigenschappen van materie voortvloeien uit God, en zou zulks gereedschappen maken, tot God, waar ik me nu juist afvraag of we God niet simpeler willen maken [of wellicht té groot], dan dat hij daadwerkelijk is; en waar zou dat goed voor zijn? Zoude God overal zijn, dan moet hij overal zijn, en hebben we dat maar te accepteren(?), ondanks de afspraken. Misschien wel tegendraads, tegen de afspraken in... zouden we iets missen; is mijn peinzen.
Tot mij is de interesse een onderdeel tot iets anders, namelijk de vraag: Waren computers niet mogelijk ten tijde de wetenschappelijke 'Big Bang', daar alle grondstoffen aanwezig moeten zijn geweest op dát moment. Dat betrek ik bij de informatie die ik hedentendage ontvang, dat men informatie van atomen, dóór kunnen sturen naar de eigenschappen van andere atomen!
Dan breekt m'n spreekwoordelijke 'klomp'.
Klinkt science-fiction, en wellicht té ver dan goed moge zijn; edoch: Is tijd, ruimte, zelfs God zelve mogelijk! - en wat zijn dan de mogelijkheden, als deze allen mogelijk zijn?
Het doet mijn vermogen daadwerkelijk duizelen... en dan zal ik daarmee bezig zijn, tenmidden u allen.
Betreffende Iemand:

Lol. Gelijk hebbie. 'k Zou 't juist moeilijker op moeilijk willen maken, maar in wezen en principe is 't makkelijk, waar de detailjes qua aanmaak van wat mogelijk zal zijn in de toekomst het ingewikkeld maken tot daadwerkelijk aanmaken. [Pfff....

]
Offtopic, gebaseerd op de topic wordt mijn vraag aldus: Tijd en ruimte bestaat, en wat zijn de mogelijkheden van deze?
U zou dan moeten vragen: "Wat moeten we er mee?"

Ik zou u opperhuids gelijk geven, en de vraag doen staken; edoch... Onderhuids, mag ik spreken tot een ieder, die interesse naar mijn ziel heeft, en wat deze zal betekenen, daar ik mens ben.
In het kort beschrijf ik hiermee de - wellicht - belachelijke wens om van deze Aardbol af te geraken, daar ik van mening ben dat met tijd en ruimte, en de mogelijkheden tot ons door God gegeven, dit in veelvoud op de gedachte mogelijk is. Zelfs zal vermoeden dat ik tot zulks, té vroeg geboren ben; en dat zou mijn taak op Aarde uiterst teleurstellend maken, tenzij mijn medemens het roet in mijn eten doet voorstellen.

Daarnaast Hou ik, van ingewikkelde dingen. Vooral als ze de brein aanzetten, tot onmogelijkheden.
In ieder geval denk ik dat we de vraagstelling van de topic kunnen beantwoorden:
Tijd en ruimte, zijn bestaande. Alleen al als zijnde onderwerpen tot gesprek, bewijst het tijd, ruimte, en eveneens: God.
"Daar u het er over heeft, en ik u begrijp, bestaat 'het'."