Vanmorgen heb ik nagedacht. En het is wel weer gebleken dat ik dat niet moet doen voor acht uur, want dan is het allemaal nogal belachelijk wat mijn bovenkamer voortbrengt. Zo ook vanmorgen.
Met mijn suffe hoofd dacht ik toen de wekker ging: nog eventjes blijven liggen. Net voor ik in slaap viel dacht ik heel helder: ik kan gewoon blijven liggen, het is toch zaterdag...

Goed, een uur en tien minuten later dan had gemoeten werd ik dus wakker. Met mijn geweldige instelling begon ik te haasten en had al besloten met de metro te gaan (dat scheelt een half uur), toen mijn zus opmerkte dat ik toch nog veel te laat zou komen, en dat het dan de moeite niet meer zou zijn. Wijze zus.
Dus ben ik gewoon een uur later weggegaan dan had gemoeten (kon ik meteen met m'n zus meefietsen

) en kwam een uur te laat op school. Dus vanmorgen had ik "een lekke band, en het was zo koud dat m'n vingers helemaal verkrampten bij het plakken, dus ik heb er een uur over gedaan". Doe er een onschuldige glimlach bij en er is geen haan die er nog naar kraait. Overigens lig ik liever in m'n bed dan dat ik banden plak, maar dat hoeven zij niet te weten
Met ANW wat dingetjes opgezocht over Antonie van Leeuwenhoek. We moeten een poster over die best kerel maken. Gelukkig istie een van de 10 'grootste Nederlanders' geworden, dat verschaft een berg informatie
Moet ik nog een keer een overzichtje maken van alle afkortingen die de tweede fase rijk is? Ik heb het idee dat ik een heel vaktermen verhaal op kan hangen waar geen hond wat van snapt. Klinkt natuurlijk wel erg interessant als je een hd voor ckv moet maken, of een po voor anw, maar ja.
Ckv 2 bracht ons een onderhoudend uurtje over acteertechnieken. We hebben een stukje van de film " Rebel without a cause " gekeken, en moesten vooral op de rol van James Dean kijken. Schijnt nogal schokkend geweest te zijn voor die tijd. Eerlijk gezegd vond ik het nogal onrealistisch overkomen.
Met ckv 1 ben ik bezig geweest met het schilderen van een havengezicht. Best grappig als het lukt om water te schilderen. Eigenlijk moet je gewoon een grote vieze soep op je blaadje maken, dan lijkt het vanzelf water
Het schijnt de kortste dag te zijn vandaag. Werd tijd ook, want ik ben de saaiheid van de winterdagen nu al zat. Over een poosje hoeft m'n licht het niet meer te doen

.
Na school (was vroeg uit, Nederlands verviel) nog ff naar de bibliotheek geweest, alwaar Bint eindelijk vindbaar was. Die heb ik nodig voor een Nederlands boekverslag. Hij is zo lekker dun....
Ik schijn brutaal te zijn. Aldus m'n ouders. Vreemd, ik ben al 15, dan verwacht je toch een volwassen reagerend, evenwichtig mens, dan ben je toch niet brutaal???
Gekkigheid...