Ik zit nu lekker onderuit gezakt met mn ogen dicht. Gelukkig kan ik blind typen.
Gisteravond. Vóór de owa (onderwerpsavond) hadden we eetgroepjes. Dus vertrok ik uiteraard weer eens veel te vroeg. Héél rustigaan gedaan, dus was ik maar drie minuten te vroeg

Heerlijk gegeten. Was ook erg gezellig. Twee van de aanwezigen doen mee met E&R deze zomer, dus die hadden lekker wat bij te kletsen

Na het eten vertrokken we richting de Verdieping, onze soos. Daar hadden we de owa. Twee oud-TaMmers leidden het gesprek dat, zoals ik gisteren al gezegd heb, over relaties ging. We begonnen te kijken naar hoe de ideale relatie eruit ziet (Rom

en vervolgens naar de breuk die in alle relaties te zien is (Gen 3). Vervolgens zijn we vooral gaan kijken naar de communicatie binnen een relatie. Voor mij vrij weinig nieuws, maar wel vanuit een christelijke visie ipv een humanistische zoals ik bij de communicatietraining krijg. Uiteraard waren we nog lang niet uitgepraat, dus na afloop hebben we nog een uurtje doorgesoost (wat een woord

" class="smiley" /> ) en volgende week gaan we nog een aantal stellingen bediscussieren waarbij het dan vooral om de seksualiteit gaat. Als ik volgende week fit genoeg ben, ga ik er zeker weer naar toe.
Vanochtend kon ik lekker uitslapen. Wekker op 11.15u. Maar natuurlijk werd ik veel eerder al weer wakker. Toen begon het gepieker weer. Dus toen ik om half elf uit bed ging had ik verschrikkelijke koppijn. Wel wat van me af kunnen schrijven gelukkig. Veel te vroeg op de uni, even zitten mail en fora zitten lezen. En de vriendin bij wie ik gisteren geluncht had, gevraagd of ik het papier van vanochtend mocht langsbrengen. Vervolgens kwam ik er niet meer weg. Heb college geskipt en ben in plaats daarvan de stad in geweest met die vriendin. Had bij het college toch niets kunnen opsteken. Nu had ik tenminste de kans om weer een beetje bij te komen. Eind van de middag naar mn ouders gegaan, en daar zit ik nu dus.
Straks komen mn zus, zwager en neefje

Wordt vast wel weer gezellig. Ben gek op dat neefje

Zijnkind, ik heb inderdaad af en toe een feestje in het westen van het land, aangezien ik daar op school gezeten heb. T+I vinden het op zich geen probleem als ik kom logeren. Gewoonlijk steek ik mn handen wel uit de mouwen, dus hoeven ze er geen extra werk aan te hebben. Maar als ze me liever toch uitbesteden, dan zal ik aan jou denken. Goed?

Rustig aan doen, probeer ik zeker. Maar het is voor mij wel goed als ik af en toe wat van me af schrijf of typ, dus mn bloggie houd ik wel redelijk bij