Het gesprek van mn zus ging volgens mij meer over regelingen en de inhoud van het werk dat ze gaat doen.
N herkent me inderdaad al, lijkt het. R is nog niet zo ver. Die heb ik gisteren in bad mogen doen. Maar laat ik een beetje bij het begin beginnen.
Ik was gebleven bij woensdag. Eind van de middag ben ik eerst nog het centrum van V in gegaan. Lekker rondgesnuffeld in een evangelische boek- en muziekhandel. Ben ik echt gek op

Vervolgens richting station gegaan en besloten onderweg een ijsje te halen. Schepijs chocola en tiramisu

De trein had wat vertraging, en dat werd op weg naar Utrecht nog een stuk erger. Dus had ik opeens maar tien minuten om het toilet met een bezoekje te vereren en eten te kopen... Gelukkig wel mn aansluiting gehaald. Dodenherdenking heb ik in mn eentje in de trein gedaan. Niet ideaal, maar vooruit, voor een keertje moet het maar kunnen.
Donderdagochtend was ik veeeeeel te vroeg in de kerk. Had wind mee gehad ofzo... Ik moest welkom heten, en er waren genoeg gasten om te verwelkomen. Bleek dat er niemand in de creche op ging passen. Dus heb ik dat ook maar gedaan. 't Was niet erg druk in de creche, maar ja, er moest wel iemand bij zitten natuurlijk. Tijdens het koffiedrinken na de dienst kwam de vader van twee van de oppaskinderen erachter dat hij op het rooster stond voor de creche.... Nu hebben we maar geruild. Ik sta namelijk binnenkort op het rooster terwijl ik er dan niet ben.... Is een mooie deal, want ik sta niet alleen voor de creche op het rooster

's Middags ben ik bezig geweest mn kamer wat op te ruimen. Afwassen enzo.... Toen kreeg ik opeens zin om voor een heel aantal mensen te gaan koken. Helaas konden degenen die ik uitnodigde niet. Een volgende keer dan maar. Ook heb ik nog een rondje geskate. Niet verstandig, want mn been lag al open van het skaten zondag....
Ik wilde 's avonds op tijd naar bed. Zie ik wat papier op de grond liggen, blijkt het een brief van vijf kantjes te zijn die ik een paar maanden geleden geschreven heb. Ben die gaan lezen. Vervolgens alle correspondentie die over hetzelfde onderwerp ging en op mn computer stond ook nog gelezen. Toen was het opeens weer vrij laat. En de volgende ochtend moest ik er om zes uur uit.
Gisterochtend dus vroeg mn bed uit. Ik had de bus van vlak na 7. Vervolgens tegen half acht de ns-bus naar Sittard (oftewel, een half uur extra reistijd....). In Rotterdam de metro genomen en een beetje gerend om een trein te halen die je officieel niet kunt halen

Dus uiteindelijk ben ik net zo lang onderweg geweest als de reisplanner normaal gesproken aangeeft

's Middags nog het dorp in geweest. O.a. 8 boekjes voor 1,80 gekocht. Nee, niet per stuk, maar totaal 1,80. Echt absurd. Maar ja, ze hadden ook een goede houten sopraanblokfluit liggen, andere boring dan ik gewend ben helaas, een echt Aura, voor 2 euro. Echt belachelijk
Verder neefje R in bad gedaan, paar keer verschoond, sanitair schoongemaakt. En geholpen met eten klaarmaken. Na het eten vertrokken we met zn vieren naar mn ouders. Onderweg nog lekker een softijsje gehaald. Maar de meesten van ons waren toch wel blij toen we gearriveerd waren.
Ik weet niet hoe we er op kwamen, maar toen ik naar bed ging zei ik tegen Dreamerboy, die er ook was, dat ik best wel zin had in ontbijt op bed. Dat heeft ie gedaan ook, vanochtend! Netjes mn kussen overeind gezet, gordijn open

Ja, hij heeft me goed verwend.
Plannen voor vandaag? Ehm.... Versnelling van mn reserve-fiets in orde maken, dan kan ik er morgen op naar Maastricht. Morgenmiddag hebben we Avondmaal en ik ben gevraagd om dan te begeleiden. Aangezien ik toch al redelijk van plan was om er dan te zijn, heb ik maar 'ja' gezegd. Verder heb ik niets op de planning staan, geloof ik