Geloven vandaag > Levensbeschouwing

Acceptatie

<< < (8/85) > >>

Nunc:
quote:Laodicea schreef op 19 juli 2006 om 21:42:
[...]

Ik dacht trouwens dat jouw familie al euwen lang zgn. de godinnenverering heeft doorgegeven?
--- Einde van citaat ---

Mensen hebben over het algemeen wel 2 oma's hè...  Hoe verder je in het verleden teruggaat, hoe meer 'takken' je krijgt in de familiestamboom.

aerandir:
quote:Laodicea schreef op 19 juli 2006 om 21:31:
[...]

Onderbouw het eens, aan dit soort losse flodders hebben we niets.
--- Einde van citaat ---
Nou ja onderbouwen heb dat gehoord van mijn oma van vaders kant die zijn wel; rooms katholiek.... die vertelde dat het not done was als katholiek meisje met een protestante jongen te gaan......... dat mocht niet

aerandir:
quote:Laodicea schreef op 19 juli 2006 om 21:42:
[...]

Ik dacht trouwens dat jouw familie al euwen lang zgn. de godinnenverering heeft doorgegeven?
--- Einde van citaat ---
ja nou ja eeuwen lang ik weet dat jullie hier graag mensen in het nauw willen praten maat dat heb je uit mijn mond niet gehoord..... mijn vader was van de roomse mijn moeders familie is inderdaad al een aantal GENERATIES aanhanger van de heidense tradities /hekserij/ouder religie

aerandir:
quote:Laodicea schreef op 19 juli 2006 om 22:01:
[...]
Er is anders zat bewijs voor de kruisiging & opstanding te geven. Dat geldt niet voor jouw godin, waarom zou je trouwens een godin aanbidden die kennelijk zo zwak was dat ze niet in staat was om b.v. haar originele leer en liturgieeen te laten overleven?
--- Einde van citaat ---

wat is dat voor onzin???????? zijn ere nu niet nog zat volkeren die een Godin vereren??
En de kerken lopen leeg maar het paganisme doet het bijzonder goed en steeds meer mensen zijn  bezig de Godin te hervinden

aerandir:
quote:Laodicea schreef op 19 juli 2006 om 22:01:
[...]
Er is anders zat bewijs voor de kruisiging & opstanding te geven. Dat geldt niet voor jouw godin, waarom zou je trouwens een godin aanbidden die kennelijk zo zwak was dat ze niet in staat was om b.v. haar originele leer en liturgieeen te laten overleven?
--- Einde van citaat ---

En dat zwak is natuurlijk onzin!!! gooien met modder....
Als jullie god zo sterk is waarom zoveel honger op de werled ,waarom zoveel oorlog,waarom worden baby's verkracht etc etc...... onzin!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie