Auteur Topic: welke film zag je net en wil je wat over vertellen  (gelezen 20632 keer)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
welke film zag je net en wil je wat over vertellen
« Reactie #200 Gepost op: oktober 22, 2003, 12:27:52 pm »
Gisteravond Good Will Hunting gezien. Matt Damon en Ben Affleck spelen hierin een voorname rol (samen hebben ze ook het script geschreven) en aangezien dit niet m'n favoriete acteurs zijn (understatement), verwachtte ik niet veel van deze film.

Mijn vooroordeel bleek niet terecht, want GWH is een mooie psychologische film. De jonge Will (Matt Damon) is schoonmaker op een universiteit (MTI) en heeft een rottige jeugd gehad. Wanneer hij een ingewikkeld wiskundig vraagstuk oplost, komt aan het licht dat Will een genie is. Een genie met flinke gedragsproblemen weliswaar, daarom stuurt de prof die Will 'ontdekt' heeft hem naar een psycholoog. Will saboteert echter iedere vorm van therapie en als de mensen van de universiteit na 5 zieleknijpers de wanhoop nabij zijn, besluit de prof nog 1 poging te wagen. Hij vraagt een oude schoolvriend (Robin Williams) om Will te behandelen. Na heel wat moeite (uiteraard) weet Williams tot de jongen door te dringen. Er zit ook nog romantiek in deze film trouwens, want Will wordt verliefd op een studente (Minnie Driver.) Leuk, maar ook lastig als je verlatingsangst hebt.

Enige minpuntje aan deze film: de flauwe platte opmerkingen/grappen zo nu en dan. Alleen de mop met die stewardess vond ik wel goed. O-)

http://alik.iki.fi/dvd/good_will_hunting.jpg
« Laatst bewerkt op: oktober 22, 2003, 12:32:01 pm door Pleun »
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

HarryK

• Bekijk profiel
« Reactie #201 Gepost op: oktober 22, 2003, 01:24:09 pm »

quote:

op 22 Oct 2003 12:27:52 schreef Pleun:
Gisteravond Good Will Hunting gezien.
...
Alleen de mop met die stewardess vond ik wel goed. O-)
vertel vertel vertel ... (Bert Visser imitatie)
Dear Jesus, i have a problem ... it's me

Dear child, I have the answer ... it's Me

HarryK

• Bekijk profiel
« Reactie #202 Gepost op: oktober 22, 2003, 01:26:28 pm »
De laatste film die ik gezien heb (op tv),
was afgelopen weekend: Flubber.
Da's nou humor die ik wel kan waarderen, ook al zie je de meeste jokes ruim van tevoren aankomen. :)

Harry.
Dear Jesus, i have a problem ... it's me

Dear child, I have the answer ... it's Me

Bumblebee

• Zzzzzoem
    • Bekijk profiel
« Reactie #203 Gepost op: oktober 31, 2003, 02:31:29 pm »

quote:

op 29 Sep 2003 20:09:32 schreef Mezzamorpheus:
Ik heb zaterdagavond The Ring gezien. Erg spannende en intrigerende thriller. Zat tot het einde op het puntje van mijn stoel... Zeker het verrassende einde is de moeite waard.

Spannend, doodeng zul je bedoelen... ik heb inderdaad ook op het puntje van mijn stoel gezeten en de rest van de nacht met wijdopen ogen in mijn bed (nou moet ik toegeven dat ik gevoelig ben voor films met bovennatuurlijke griezels erin, vooral na 11 uur 's avonds). Ik vond het een erg akelige, duistere film, meer een horror dan een thriller. Ik heb 'm alleen maar uitgekeken omdat ik hoopte dat-ie goed af zou lopen, en ik dacht dat het die kant op ging toen ze haar uit de put haalden... NOT dus.
En het ergste is dat ik de clou niet snap!

Waarom veranderde er niets toen dat lijkje eenmaal uit de put was gehaald?
Wat was er precies met dat meisje aan de hand? Had ze een soort rontgen-oog of zo dat ze daarmee die foto's en film ook kon maken en zagen die lijken er daardoor zo vreselijk uit?
Waarom werden al die paarden gek?
Waarom zat iedereen hoofden in tijdschriften door te krassen?
Waarom kwam ze nog steeds uit die put klimmen en op die gast aflopen, terwijl ze al uit die put was gehaald?

Mijn theorie is dat die moeder door 1 of andere Voodoo gast zwanger is geworden en daarom zo'n evil kind kreeg maar dat heb ik zelf verzonnen.
Als iemand die film snapte: ik wil graag uitleg!
Bombus terrestris Reginae

cochise

• Bekijk profiel
« Reactie #204 Gepost op: november 04, 2003, 09:12:03 pm »
kheb net identity gezien
http://images.allposters.com/images/151/IDENTITYOS.jpg
erg apparte film met verassende wendingen
gaat oover een moordenaar die schizo is is wel een aanrader   :)
So pardon me while I burst into flames.
I've had enough of the world, and it's people's mindless games
So pardon me while I burn, and rise above the flame

Mart

• Bekijk profiel
« Reactie #205 Gepost op: november 04, 2003, 10:03:33 pm »

quote:

op 04 Nov 2003 21:12:03 schreef cochise:
kheb net identity gezien

erg apparte film met verassende wendingen
gaat oover een moordenaar die schizo is is wel een aanrader   :)

Kvond het wel een beetje een vage film hoor..

maar komt misschien omdat ik hem in frankrijk heb gezien..

cochise

• Bekijk profiel
« Reactie #206 Gepost op: november 09, 2003, 02:31:53 pm »
ik heb net a man apart gekeken een film van f.gary grant(the italian job) met vin diesel
http://www.amanapartmovie.com/downloads/posters/manapart_poster2.jpg
ik vond de eertste films van vin diesel niet zo super goed vooral xXx dat was echt een grote flop
maar deze film is zowaar nog goed door te komen

cochise

• Bekijk profiel
« Reactie #207 Gepost op: november 10, 2003, 05:28:36 pm »
vandaag weer een goede film geizien
The Magdalena Sisters  

Er is nogal wat te doen om deze film van Peter Mullan. Zo schreef de Osservatore Romano, de spreekbuis van het Vaticaan, dat de film bewust een schandaal wil creëren. The Magdalena Sisters is gebaseerd op feiten en gaat over kloosters in Ierland waar gevallen vrouwen gedwongen werden opgevangen om zogenaamd boete te kunnen doen. In de praktijk komt dit erop neer dat ze in de katholieke wasserette aan het werk gezet werden om zo geld te verdienen voor de kerk. Duizenden vrouwen zijn op deze manier uitgebuit, de laatste wasserette sloot haar deuren pas in 1995.

De film volgt de lotgevallen van drie vrouwen en is, zoals valt te verwachten, loodzware kost. De vrouwen raken langzaam aan steeds meer geïnstitutionaliseerd, maar weten desondanks hun waardigheid te behouden. Het enige minpuntje van deze mooie film is dat het contrast tussen goed en slecht soms wel heel dik wordt aangezet en er geen middenweg lijkt te bestaan.
http://www.primociak.net/migliorifilm/magdalena/magdalen.jpg

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #208 Gepost op: november 14, 2003, 12:34:59 pm »
Gisteren X-Men 2 gezien. Leuk filmpje, ook als je de X-Men-comics niet kent. Leuke special-effects en een aardig verhaal. Persoonlijk vond ik X-Men 1 beter, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Het leuke van X-Men 2 is dat er een aantal nieuwe mutants op het toneel verschijnt, zoals Nightcrawler en Pyro. Wolverine krijgt te maken met een knappe mutant die dezelfde eigenschappen heeft als hij.

http://www.universohq.com/cinema/images/xmen2_poster2.jpg
Het menselijk leven met al zijn gewone, dagelijkse bezigheden heeft een goddelijke betekenis met eeuwigheidswaarde - Heilige Jozefmaria. Hyves van Pleun

cochise

• Bekijk profiel
« Reactie #209 Gepost op: november 15, 2003, 06:28:29 am »
ik heb gister apt pupil gekeken een film met ian mckellen en brad renfro naar het gelijknamige boek van stephen king de film is geregiseerd door bryan singer
http://www.shadowchaser.force9.co.uk/01-dvd_a-e/apt_pupil/apt_pupil_cover_01r2.jpg

little bertie

• Bekijk profiel
« Reactie #210 Gepost op: november 15, 2003, 09:55:15 am »
Heb gisteravond op VRT1 Chicken Run gezien. Hou normaal niet van animatiefilms, maar was niets anders op de buis (ja Con Air op SBS6, maar das ook niks), maar was leuk. Heb veel gelachen en daar gaat het om bij dit soort films toch?

izzewizze

• Reageren? izzewizze@planet.nl
    • Bekijk profiel
« Reactie #211 Gepost op: november 16, 2003, 04:45:01 pm »
Vrijdagavond heb ik naar de "Gangs of New York" gekeken. Ik had er veel over gehoord en wilde hem dan ook graag een keer zien. Ben wel blij dat ik hem niet in de bioscoop heb gezien want hij viel mij toch wel een beetje tegen. Het verhaal vond ik toch wel redelijk dun en de nadruk lag mij teveel op het geweld. Alhoewel ik zeker wel onder de indruk was van de manier waarop men toen zijn onenigheden uitvocht. Daarbij opvallend dat een ieder God aanhaalde als rechtvaardiging voor het geweld. Tja, niet goed in de bijbel gelezen denk ik dan maar... Mijn vrouw is halverwege de film naar bed gegaan zij vond het niets. Mijn kinderen daarentegen vonden het 'geweldig', dat blijf ik opmerkelijk vinden: Hoe kinderen geïntrigeerd zijn door geweld. Iets soortgelijks maakte ik mee bij de Gladiator. Ook een zeer realistische en gewelddadige film, die mijn vrouw niet kon bekoren, mijn kinderen des te meer. Ikzelf was nogal onder de indruk over de manier waarop mensen toen (al) met elkaar omgingen. Wat dat betreft waren de films op een bepaalde manier ook wel leerzaam voor mij, ik heb trouwens niet de illussie dat het in de grote steden op deze aardbol zoveel anders aan toegaat.
Wie alleen maar rekent
Komt nooit aan liefhebben toe

I'm interested in you ;)

Izzewizze  

Koerok

• Bekijk profiel
« Reactie #212 Gepost op: november 21, 2003, 06:14:45 pm »
Kill Bill Vol.1

Inmiddels al de hemel ingeprezen, maar mij kon die niet boeien.
Te voorspelbaar
Te knipogerig (Tarantino knipoogt naar Tarantino zullen we maar zeggen)
Te simpel verhaal
En dan ook nog eens in tweeën hakken. Moet ik gaan wachten op het einde van een niet boeiend verhaal.  8)7
"Ever noticed that people who believe in creationism really look unevolved?"

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #213 Gepost op: november 21, 2003, 07:05:17 pm »

quote:

op 15 Nov 2003 09:55:15 schreef little bertie:
Heb gisteravond op VRT1 Chicken Run gezien. Hou normaal niet van animatiefilms, maar was niets anders op de buis (ja Con Air op SBS6, maar das ook niks), maar was leuk. Heb veel gelachen en daar gaat het om bij dit soort films toch?
Klei-animatie is dat. Zoiets als Egoland maar dan veel leuker natuurlijk want Egoland is ronduit shit.
Live vanuit de luie stoel

Mart

• Bekijk profiel
« Reactie #214 Gepost op: december 03, 2003, 12:05:33 pm »
http://movies.go.com/images/photogallery/TearsoftheSun/tears_8.jpg

zaterdagavond tears of the sun gezien. (cinecity vlissingen, 21.45, 29-11-03)

Met enigszins gespannen verwachtingen nam ik zaterdagavond plaats in 1 van de lekkere stoelen van zaal 5 van bioscoop cinecity in vlissingen, tezamen met een vriend, een grolsch beugel en een busje pringles.

Er valt echter niet heel veel te zeggen over deze film, een aardig tijdverdrijf, niet bijzonder goed, niet bijzonder slecht.

Voor Willis' begrippen weinig actie en veel aandacht voor de inhumane kant van de problemen in afrika. Zonder al te veel cliche's te verfilmen wordt er een redelijk (pro-amerikaans) beeld gecreeerd van genocide en burgeroorlog.

Monica Bellucci doet aardig mee, alleen voor haar al zou je deze film kunnen zien. ;)

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #215 Gepost op: december 03, 2003, 01:42:28 pm »

quote:

op 03 Dec 2003 12:05:33 schreef _Mart_:
Monica Bellucci doet aardig mee, alleen voor haar al zou je deze film kunnen zien. ;)

Monica Bellucci als arts in de jungle, hoe geloofwaardig is dat?  :? Maar ik geef toe dat ik haar graag mag zien op het witte doek (IRL zal er wel niet snel van komen), ik was dan ook flink teleurgesteld dat haar inbreng in Matrix Revolutions zo belachelijk klein is.  ;(

Gisteren trouwens 'Joy Ride' gezien, een spannende thriller. Het verhaal is vrij simpel, maar er zit veel suspense in deze film. De broertjes Fuller zijn met de auto op weg om de vriendin van een van hen op te halen. Met een ingebouwde radio vermaken ze zich gedurende de rit. Op een gegeven moment halen ze een geintje uit met een vrachtwagenchauffeur. Helaas voor hen heeft deze niet zoveel gevoel voor humor, de psychopaat begint hen te stalken...

http://www.criterionpicusa.com/cplusa/images/lcl_joyridetitle.jpg

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #216 Gepost op: december 03, 2003, 03:25:54 pm »
The Rock.

Wat moet ik er van zeggen! :D!

Mart

• Bekijk profiel
« Reactie #217 Gepost op: december 03, 2003, 03:42:18 pm »
ik heb nu al een paar keer taxi 1 en 2 bij de free rec.shop zien liggen voor 4.99 per stuk. kheb nog wat geld over, is het waar voor je geld of niet? heb de films allebei nog niet gezien.

cochise

• Bekijk profiel
« Reactie #218 Gepost op: december 03, 2003, 04:10:22 pm »

quote:

op 03 Dec 2003 15:42:18 schreef _Mart_:
ik heb nu al een paar keer taxi 1 en 2 bij de free rec.shop zien liggen voor 4.99 per stuk. kheb nog wat geld over, is het waar voor je geld of niet? heb de films allebei nog niet gezien.

is het geld wel waard
gister indiana jones and the last crusade gezien heb de dvd box laatst gekocht en dat is echt een aanrader

ReLax

• The aim of argument, or of dis
    • Bekijk profiel
« Reactie #219 Gepost op: december 03, 2003, 07:14:24 pm »

quote:

Heb taxi 2 liggen en deel 1 ook gezien, zelf wel een Luc Besson fan (denk aan 5th element, Leon en the Transporter laatste heb ik nog niet gezien). Typisch franse film met veel ehhh Franse? humur en veel Franse auto's.

Al met al niet de standaard Amerikaanse films met een veel te groot budget en een flinterdun plot.

Mezzamorpheus

• You are my Lifeboat
    • Bekijk profiel
« Reactie #220 Gepost op: december 03, 2003, 07:36:54 pm »

quote:

Ik heb Taxi 2 ooit gezien en de humor en het verhaal zijn echt goed. Maar je ziet inderdaad wel dat het geen dure Hollywood-productie is en dat moet je niet erg vinden.

Mart

• Bekijk profiel
« Reactie #221 Gepost op: december 04, 2003, 11:18:00 am »
thnx denk dat ik ze maar eens ga kopen.

heb pas deze film gezien: Monty Python and the holy grail.

http://search.excaliburfilms.com/dvd/reviews/images456/gr85158D1.jpg

ach ja, wat valt er verder van te zeggen. fenomenaal als je van dit soort humor houdt. :)

john cleese-humor..

btw john cleese vind ik nog altijd het best in fawlty towers (daar mag je me altijd voor wakker maken.)

cochise

• Bekijk profiel
« Reactie #222 Gepost op: december 05, 2003, 03:37:10 pm »
http://www.sonypictures.com/stellent/groups/public/documents/image/pr1029694.jpg
net hollywood homicide gezien met harrison ford en josh hartnett
gaat over 2 politieagenten die een moord moeten oplossen in hollywood de 1 wil eigenlijk geen politie agent maar acteur zijn en de ander heeft een bijbaan als makelaar en is constant bezig om een huis te verkopen erg leuke film waarin een vleugje komedie zit

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #223 Gepost op: december 07, 2003, 12:58:02 pm »
Afgelopen week Ghost Ship en The Skulls gezien, twee middelmatige films. 'Ghost Ship' gaat over een bergingsteam, dat een tip krijgt van een weervlieger dat er een groot schip ronddobbert op de oceaan. Het blijkt de Andrea Grazia te zijn, een oceaanliner die in 1962 spoorloos verdween. De eerste 5 minuten van 'Ghost Ship' vond ik een bijzonder creatief. De rest van de film is niet zo origineel. Het acteerwerk is matig en het plot nogal simpel.

'The Skulls' is meer een televisiefilm dan een bioscoopfilm, omdat er vrijwel alleen maar onbekende acteurs in meedoen, m.u.v. Paul Walker. De film gaat over een geheim genootschap voor elite-studenten: The Skulls. Aardig filmpje, maar niet een om je voor naar de videotheek te haasten.

http://perso.wanadoo.fr/karinafilms/ghost%20ship.jpg

Amara

• Bekijk profiel
« Reactie #224 Gepost op: december 07, 2003, 11:18:48 pm »
'Rabbit Proof Fence', een film over een zwarte bladzijde uit de geschiedenis van Australie. Drie jonge kinderen, geboren uit een Aboriginal ouder en een blanke ouder, worden in het kader van rassenzuivering uit hun familie gerukt. Maar de meisjes vechten terug. Waar gebeurd dus! Prachtige beelden.

Kill Bill van Quentin Tarantino: m.n. overdreven afhakken en snijden van ledematen met meters bloedspuiten tot gevolg. Over the top, bedoeld als ode aan de kung-fu cult films uit de jaren '70. Ik moest even wennen, omdat ik dacht dat het 'te' fout was, maar naarmate de film duurde werd de bedoeling duidelijk; bijv. tig kreunende en steunende mannen met tig missende ledematen op de grond, eentje roept er volgens mij nog 'Mama!',die na een bevel van The Black Mamba (Thurman) met samoerai-zwaard alsnog snel strompelend?! als bange jongetjes weghinken. Lachen dus. ;)

The Matrix 3 heb ik een een ruk kunnen uitkijken. Geen 'zadelpijn', dus de film kon me boeien. Special effects ten over, maar van belang voor het neerzetten van de werelden buiten The Matrix. Ik had twee essentiele gebeurtenissen gemist: in The Matrix 2 krijgt agent Smith door de 'botsing' met Neo iets mee van Neo's krachten waardoor hij sterker wordt als virus. En in The Matrix 3 gebeurt eenzelfde als Smith The Oracle 'absorbeert'. Daardoor wordt hij supersterk en is het daarom maar 1 agent Smith die het uiteindelijk tegen Neo opneemt.
Maar jammer van Trinity niet? Op dit late tijdstip (of vroeg, tis maar hoe je het bekijkt) kan ik me het einde slechts herrineren met Sati, The Oracle, Neo en Morpheus kijkend naar een zonsopkomst. De wereld alsnog gered! Geweldig; maar waarom is het dat zo'n veronderstelde wijze vrouw als the Oracle rookt?
Lijkt me geen goeie start voor een betere wereld..??  :-7

White Oleander met o.a. Michelle Pfeiffer en nog 3 mooie vrouwen. Het hoofdthema gaat over loslaten gekaderd in een relatie tussen moeder en dochter. De ondertitel geeft het goed weer: 'Where does a mother end, and a daughter begin?'. De moeder in dit geval (M. Pfeiffer) vermoord haar vriend, omdat deze de relatie verbreekt. Zij komt in de gevangenis en haar dochter in verschillende pleeggezinnen. Net als de dochter in een pleeggezin is gewend, heeft haar moeder d.m.v. briefcontact met pleegouders het weer voor dochterlief verpest. De moeder kan het niet hebben dat een ander voor haar dochter gaat zorgen. Ze kan het niet hebben dat haar dochter allicht andere idee-en over het leven er op nahoudt. Vervolgens blijkt dat de moeder door haar verleden, ze heeft haar dochter met 6 mnd'en een aantal maanden alleen gelaten omdat ze het moederschap niet meer aankon (daar wordt de rose wolk doorprikt!), haar dochter nu wil claimen en vormen. Absoluut geen woensdagavond drama-film ;(. Daarvoor zijn de dialogen te scherp,de personages te interessant en de actrices te goed. Zowel interessant voor vrouwen als mannen.
'je moet niet alles lezen wat je gelooft, en je moet niet alles geloven wat je leest'

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #225 Gepost op: december 16, 2003, 01:34:58 am »

quote:

op 07 Dec 2003 23:18:48 schreef Amara:

White Oleander met o.a. Michelle Pfeiffer en nog 3 mooie vrouwen.  

Het boek schijnt veel beter te zijn dan de film. Heb over de film geen positieve recensies gelezen. Een van de actrices in White Oleander is trouwens Alison Lohman, die ook te zien is in 'Matchstick Man.' Een talentvolle jongedame.

In het weekend heb ik een stukje gezien van 'Last Tango in Paris', een film uit 1973 met Marlon Brando en Maria Schneider. Regisseur is Bernardo Bertollucci. Destijds schijnt deze film nogal wat opschudding te hebben veroorzaakt en ik begrijp waarom. Veel vreemde, obscure sex-scenes. Filmkenners vinden 'Last Tango in Paris' nogal goed geloof ik, maar ik vond het een absolute graffilm. Het enige moment dat voor mij waarde had, is toen de 'Tour Montparnasse' in beeld kwam. Hij was in aanbouw, wat klopt want in 1972 is geloof ik met de bouw van deze wolkenkrabber begonnen. Heb 2 keer op het dak gestaan, mooie ervaringen waren dat. Vanuit stedebouwkundig opzicht is deze toren een vreemde vogel, omdat het het enige hoge gebouw is in de wijde omtrek.

xgnoom

• Bekijk profiel
« Reactie #226 Gepost op: december 17, 2003, 11:17:33 pm »
Heb net de film Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain gezien.

Amélie gaat mensen gelukkig maken en de kijker erbij. Tof. :)
Olvidemos nuestro ser - Alabemos al Señor

cochise

• Bekijk profiel
« Reactie #227 Gepost op: december 18, 2003, 01:01:42 am »

quote:

op 17 Dec 2003 23:17:33 schreef xgnoom:
Heb net de film Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain gezien.

Amélie gaat mensen gelukkig maken en de kijker erbij. Tof. :)
als je er van houd vond het echt een bagger film :r

xgnoom

• Bekijk profiel
« Reactie #228 Gepost op: december 18, 2003, 04:38:00 pm »

quote:

op 18 Dec 2003 01:01:42 schreef cochise:
[...]
als je er van houd vond het echt een bagger film :r
Smaken verschillen... je hoeft er natuurlijk niet naar te kijken...
Olvidemos nuestro ser - Alabemos al Señor

cochise

• Bekijk profiel
« Reactie #229 Gepost op: december 18, 2003, 09:44:24 pm »

quote:

op 18 Dec 2003 16:38:00 schreef xgnoom:
[...]

Smaken verschillen... je hoeft er natuurlijk niet naar te kijken...
nee maar wilde weten waar al die drukte om was iedereen zei die film moet je zien en dan wil ik wel weten waarom

Tave

• schaap
    • Bekijk profiel
« Reactie #230 Gepost op: december 20, 2003, 09:53:00 pm »
Gisteren Return of the King gezien, fantastische film.
"Geef de schapen te drinken en laat ze verder grazen." - Genesis 29:7b (Groot Nieuws)

Does

• Bekijk profiel
« Reactie #231 Gepost op: december 21, 2003, 01:59:24 pm »

quote:

op 20 Dec 2003 21:53:00 schreef Tave:
Gisteren Return of the King gezien, fantastische film.
Toppertje.

Pleun

• Burp
    • Bekijk profiel
« Reactie #232 Gepost op: december 21, 2003, 11:51:50 pm »
"Kids, don't buy drugs... become a popstar, thén you get them for free!"
Billy Mack, de ondeugende rocker op leeftijd in 'Love Actually'

arend

• opstijgende
    • Bekijk profiel
« Reactie #233 Gepost op: december 22, 2003, 03:05:13 pm »
LOTR, Return of the king... geniaal.
http://www.returnoftheking.com/legend/gallery/images/minastirith/image1.jpg
...