quote: op 07 Apr 2003 01:41:23 schreef macguinness:
op 05 Apr 2003 17:19:49 schreef Picardijn:
Zijn het diensten van 8 uur?
Antwoord: Ja
Zelf vind ik diensten van 8 uur in de nacht niet zo prettig, dan maar de hele nacht.
Liefst begin ik dan om 10 uur en dan kom om 8 uur thuis.
Draai je terug of mee? Dag-Nacht-Avond of dag-avond-nacht?
Als je uit de nacht komt flink eten, dan in bed wat gaan lezen. Ben je zo vertrokken mits er geen bouwput voor je raam word opgetrokken s'morgens

Waar ik nog meer moe van word is van mijn vrouw, die wil altijd alles doen. Heb nooit gevraagd of ze mijn spullen wil strijken, mijn was op vouwen en zo.
Dus wij hebben afspraken gemaakt...ik doe altijd de afwas (gelijk een machine aangeschaft) en lap de ramen. Kreeg gelijk een hokjes geest....maar aangezien ik er de schijn van krijg dat ik alles verkeerd doe met de was....(ben er mee gestopt en kreeg direct roze kleren

) Daar word ik nu zo moe van, dat vrouwen iets gemakkelijker zijn dan de goedwillende mannen die iets secuurder hun werk doen.
Word dan ook zo moe als het tijdstip bepaald word waneer er afspraken gemaakt moeten worden. Altijd als je net bezig bent met iets en je genoeg dingen aan je hoofd hebt. Snap ook niet dat vrouwen wel met een schijnbare grote to do lijstje rondlopen in het hoofd, ik doe gewoon de dingen die ik zie