Ook de 2e dag viel wel mee, ik heb de ganse dag kotsberoerd op de bank gehangen.
Daarom de coach maar gebeld: "ja oki, da's niet helemaal doki en ws wordt je ziek door het gebrek aan nicotine. dat kan wel een dag of twee aanhouden. Mijn advies is dat je nicotine gaat innemen tegen de misselijkheid".
Ja, en dan wordt ik simpel en gek tegelijk. Het klinkt vreemd: een stopcoach die zegt dat je de verslavende stof moet innemen.
daar zijn dan pillen voor maar ik heb anti indicatoren voor die dingen dus dat gaat hem niet worden. (hart / suiker / alvleesklier en ander gedoe)
Ik rook dus nog wel, zij het dat ik zéér gedoseerd rook omdat ik alleen rook als ik kotsmisselijk ben..
Overigens heb ik ervaren dat misselijkheid oplost door roken maar een andere beroerdheid opwekt.
****** wat is roken goor, ik wordt er zelfs ziek van.
Nooit gedacht dat dit uit mijn strot zou komen maar toch: het roken an sich is niet lekker meer.
Daarnaast merk ik dat mijn lichaam op meerdere fronten reageert: ik drink een 2 liter water per dag naast mijn reguliere vocht (en dat is koffie, tonic, roosvicee en een biertje) en dat heeft gevolgen. Ik grijp vaker naar de deurgreep van de wc dan naar de sigaret.
En zo hobbel ik wat door de goede kant op
offtopic:@ Sovetryne: harrie Jekkers is leuk. Ik heb al zijn cd's en dvd's in huis (en NEE dat is geen reden voor tucht
, men heeft mij deze week gevraagd of er belemmeringen zijn voor het aanvaarden van een ambt. Ik heb gezegd dat ik lid van NCRV, CNV, TROUW, VOLKSKRANT ben maar kon er niet onderuit
)