quote:
cyber schreef op 06 april 2008 om 16:22:[...]
Tussen het weten van de regels en toepassen van de regels zit verschil, en dat is gewoon zo want zo doen mensen dat, dat zie je ook in de wereld buiten dit forum, daar zit ook niet het probleem. Het probleem is dat er geen gelijke monniken en kappen zijn als er verschillen tussen evangelischen en de kerkmens ter tafel komen.
PenA schreven ergens op het forum.
' Ik toets wat ik lees bij iedereen, de dingen aan de bijbel '
Op een forum word er voortdurend gediscussieerd over verschillen, de overeenkomsten leveren een stuk minder stof voor een discussie op maar vaak wel herkenning en als je elkaar herkent als broeder of zuster is dat winst, waarmee niet gezegd is dat er dan geen verschillen meer zijn.
allemaal goed en aardig, Cyber, en je hebt helemaal gelijk dat "gelijke monniken, gelijke kappen" dient te gelden. En
als P&A zich daar niet aan gehouden heeft/hebben, dan dient dat aan de orde gesteld te worden (en dat geldt overigens voor iedereen).
Maar dat was niet het punt wat ik aanstipte. Ik wees je erop, dat je een grove karikatuur maakte (in feite gewoon P&A's uitspraken verdraaide) en daarmee aan de haal ging.
Dat is niet netjes, ongeacht welke meningsverschillen jij en P&A verder hebben.