De redactie van dit forum legde me uit (samengevat in mijn eigen woorden) dat mijn bijdragen steeds verplaats worden naar WL (Verhalen voor onderweg) omdat het verhalen en gedachten zijn en geen discussie bijdragen. Omdat ik daar een iets andere visie op heb is het onderstaande mailtje verstuurd.
Wie weet wil iemand van jullie hier ook nog op reageren:
Beste ...,
Even over je mailtje op en over het forum.
Misschien is mij stijl van discuseren anders dan jij / jullie gewend zijn. Inderdaad soms door een gedachte, maar als je kunt zien ook soms door een reactie.
De gedachte in WL zetten is niet de juiste optie want het is een directe bijdrage aan de discussie. Niet met argumenten, theologie, what ever maar met een gedachte die de discussie steunt en onderbouwt.
Het verplaatsen, zoals bijvoorbeeld gedaan met het verhaal Oma, is dan ook geen wijs besluit omdat het dan wel een verhaal is maar tegelijkertijd een directe link heeft met de discussie en die ook meer body en inhoud geeft.
Mijn vraag aan jou / jullie is willlen jullie ruimte geven aan creatief bijdragen aan een discusie of moet alles in vaststaande vormen en formats blijven?
Is het laatste het geval dan kan ik me beter uitschrijven van dir forum omdat ik naast inhoudelijke reactie ook bedien van gedachten en verhalen als constructieve bijdrage aan een discussie.
Ik hoor graag van je vandaar ook even een mail van mijn eigen mail adres.
Hartelijke groet,
Marc