Een weekend zoals velenIk had jullie al verteld over de vrijdagavond waarbij je 10 euro moest betalen voor ergens binnen te komen en dat dat te bezopen voor woorden is. Zeker voor studenten die altijd op rantsoen moeten leven.

De zaterdag was een lummeldag, beetje uitslapen ben beetje mijn computerkast betekenen met wat leuke creatieve hersenspinsels van mijn kant. Zal er eens een foto van moeten maken want het is, al zeg ik het zelf, best een hoogstaaltje. Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen van mijn eigen creaties, dus laat ik mijn mond maar houden. De zaterdagavond was wel geinig opzich alleen heb ik 2 potjes lopen darten en allebei verloren. Het ging voor geen meter en ik kan er geen andere reden voor geven dat ik gewoon niet goed genoeg was. Maar dat boeit me eigenlijk heel weinig. Beetje wat bijkletsen met wat vrienden en nog even een kebab scoren, toch altijd een lekker tussendoortje. De avond was zoals ik al zei best goed alleen vond ik een discussie over een vriend of vriendin hebben dat dat altijd leuker is als een vrijgezellenleven niet echt bijster interessant en ik ben van mening dat het allebei zo zijn leuke kanten heeft. Ik lig er iig niet wakker van dat ik vrijgezel ben. Misschien wel omdat ik nog geen relatie heb gehad die echt heel goed was en waarbij ik zoiets had van: Ja dit is het. Nee zulke relaties heb ik nog niet gehad, wel relaties maar dus niet van zulke. Ik ben niet zo gelukkig in de liefde nog, maar dat is ook weer niet waar. Ik heb het zelf gewoon vaak kapot gemaakt. Maar dat is allemaal gebeurt, we moeten verder en niet blijven hangen in het verleden.
Zondagochtend is altijd weer een punt in de wekelijkse cyclus die me keer op keer heel zwaar valt. Bakje koffie, douchen en naar de kerk. Vervolgens krijg je zo rond punt 2 of 3 van de preek (lees: halverwege) zo ontzettende honger dat je maag geluid begint te maken en iedereen live kan meegenieten van de oergeluiden die je aan het kerkvolk presenteert. De dienst duurde lang en ik kon mijn aandacht er echt niet goed bijhouden want de dominee was te langdradig en zeker niet kort van stof. Misschien was zijn stof wel kort alleen het tempo van vertellen cq lezen ligt nog lager dan een allochtoon die Nederlands aan het leren is bij een inburgeringcursus. Ben nog nooit bij zo’n cursus geweest maar ik kan me er wel een voorstelling van maken. Maar daar gaat het even niet over.

Na de kerkdienst wilde Tave even kommen LANnen maar we kregen het niet aan de praat, raar maar afijn. Geen woorden meer aan vuil maken want het is verre van interessant. De kerkdienst ’s middags was ook een draak van een dienst. Zat ook alles in behalve het gedeelte dat ik honger had. Na de kerk een geweldige pot voetbal lopen bekijken tussen Tottenham Hotspurs vs. Leicester City. Het werd daar 4 – 4, echt geweldig. ’s Avond nog wat lopen prielen en Tave kwam nog en hebben we onder het genot van een aantal biertjes een film lopen kijken. Fucking Amal want Tave wilde die film nog eens graag zien. Alexandra Dahlström is best een verademing voor het oog aan het worden.

Tevens moet ik even melden dat Tave na het mollen van mijn broek nu ook de bank heeft gemolesteerd. Maar je kan er nog op zitten maar hij is wat verzakt nu. Ik denk dat ik maar weer eens langs ga daar in Rotterdam.

" class="smiley" />

Foto’s zijn te groot dus dan maar even een linkje:
http://www.alexandra-dahlstrom.com/gallery/fa/fa_53.jpghttp://www.alexandra-dahlstrom.com/gallery/fa/fa_74.jpgZij is trouwens een goed voorbeeld dat vrouwen ook minder mooi kunnen worden. Ze is nu 19 maar echt mooi vind ik haar niet meer. Meestal is dat andersom want vrouwen gaan tot hun 35ste alleen maar voor uit zeg maar. Bij mannen is het van 25 tot 60 alleen maar beter aan het worden. Daarvoor is het huilen met de pet op.
Afijn, weer teveel slap gepiep in deze blog.