Ik weet geen toepasselijke titel voor dit stukje tekstEindelijk na 2 dagen kwakkelend ziek zijn weer eens op school. Gelukkig had ik 2 voorgaande dagen vrij dus echt veel heb ik niet gemist. Niet dat ik als ik niet kom veel ga missen want ik volg geen lessen, ik lees wat boeken en tik er wat dingen over die intressant zijn. Laat ik er bij vermelden dat dat voor mij intressant is want wil best een stukje quoten maar ik weet zeker dat voor een ieder van jullie het niet of nauwlijks intressant kan zijn. Maar laten we een poging wagen! O wacht, er komt zowaar een mooie vrouw voorbij hier op school terwijl ik dit schrijf. Buiten is het heel koud heb ik ondervonden maar deze madam loopt er heel zomers bij! Maar ik ging een stukje tekst quoten:
quote:

Michael Bronner is een van de pioniers in wat we noemen "relationship marketing". De firma die hij oprichtte, Bronner Slosberg Humphrey, nu onderdeel van Digitas, was een van de eerste en succesvolste firma's in relationship makerting in de VS.
Moet ik doorgaan of zeg je van: We weten het wel, praat nu maar verder hoe het met je is en dergelijke! Nou dat doe ik dus op school, lezen en dingetjes noteren uit een opzich best intressant boek genaamd: "Wat management werkelijk is". Hou je van management of heb je intresee of weet ik veel dan is dit wel een aanrader.
Gisterenavond was er trouwens voetbal op tv, ja er word ook nog gesport ondanks de wereldschokkende gebeurtenissen in Madrid. Spaanse clubs hadden aangegeven
niet te willen voetballen, dit is natuurlijk te begrijpen. De Uefa gaf, evenals 2,5 jaar terug tijdens 11 sept., geen gehoor aan de oproep en het voetbal moest ten koste van alles door gaan. Nou hier heb ik 1 woord voor: Schandalig! Spaanse clubs gaven overigens als reden dat de spelers het mentaal niet aan konden, iets in die richting. En wat valt me op als ik naar de uitslagen kijk?
quote:

Bordeaux 3-1 Club Brugge
Newcastle 4-1 Mallorca
Celtic 1-0 Barcelona
Benfica 0-0 Inter
Liverpool 1-1 Marseille
Gençlerbirligi 1-0 Valencia
Auxerre 1-1 PSV
Villarreal 2-0 Roma
Barcelona verliest, Mallorca krijgt ongenadig hard slaag en Valencia verliest in Turkije. Ik wil nu niet gaan beweren dat dit komt door die aanslagen en de aangeslagen status van de Spaanse spelers maar toch wil ik er even op wijzen. De spelers hebben aangegeven het mentaal niet aan te kunnen! En zeker de score bij Newcastle - Mallorca is wel zeer merkwaardig. Nu is Newcastle United geen slechte ploeg natuurlijk. Dit is overigens wel heel erg speculeren wat ik nu doe, laat ik mijn mond maar houden.
Vanavond ga ik naar het theater. Nu ga ik in mijn leven niet zo vaak naar het theater, zou ik eigenlijk meer moeten doen. Nu ga ik je misschien enigzins teleurstellen: Ik ga niet naar een klassiek optreden oid. Nee ik ga naar Bert Visscher! 1 van de beter caberetiers die overigens bijna vloekvrij is, althans heb hem nauwlijks op een vloek kunnen ontdekken.
quote:
12 mrt 2004 Scheldetheater (Terneuzen) uitverkocht

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in en ik tik er morgen wel een stukje over en zet ik dat natuurlijk hier weer neer! Prettige dag verder!