quote:
op 25 Mar 2003 01:49:04 schreef Anne-Marie:
Wilhelmina,
Blijdschap mag getoond worden. Niet van dat benauwde!
Groet , Anne-Marie.
Laat het nou zelfs heel bijbels zijn? De vreugde des Heren , die zal uw kracht zijn.
1 Kronieken 16:27 majesteit en luister zijn voor zijn aangezicht, sterkte en vreugde in de plaats waar Hij woont.
Deuteronomium 28:47 Omdat gij de Here, uw God, niet met vreugde en blijdschap gediend hebt vanwege al uw overvloed,
2 Kronieken 30:23 Toen kwam de gehele gemeente overeen, om nog zeven dagen feest te vieren, en zij vierden nog zeven dagen feest, met vreugde.
Nehemia 12:43 Men bracht op die dag talrijke offers; en men verheugde zich, want God had hen verheugd met grote vreugde; ook de vrouwen en de kinderen verheugden zich, zodat de vreugde van Jeruzalem van verre gehoord werd.
Psalmen 16:11 Gij maakt mij het pad des levens bekend; overvloed van vreugde is bij uw aangezicht, liefelijkheid is in uw rechterhand, voor eeuwig.
Psalmen 16:11 Gij maakt mij het pad des levens bekend; overvloed van vreugde is bij uw aangezicht, liefelijkheid is in uw rechterhand, voor eeuwig.Psalmen 30:11 Mijn rouwklacht hebt Gij veranderd in een reidans, mijn rouwkleed hebt Gij losgemaakt, met vreugde mij omgord,
Psalmen 43:4 zodat ik kan gaan tot Gods altaar, tot de God mijner jubelende vreugde, en U love met de citer, o God, mijn God!
Psalmen 100:2 dient de Here met vreugde, komt voor zijn aangezicht met gejubel.
Psalmen 81:2 Heft een zang aan, laat de tamboerijn horen, de liefelijke citer met de harp.
Psalmen 134:2 Heft uw handen op naar het heiligdom en prijst de Here.
Hebreen 12:12 Heft dan de slappe handen op en strekt de knikkende knieen
Wie had het over kruimeltjes? Wanneer hebben jullie voor het laatst gejubelt? Kom voor zijn aangezicht met gejubel. Moet je gewoon eens doen, zal grensverleggend werken.