Hallo Spacy,
En wat zegt vers 40, beste vriend?
40 Aan deze twee geboden hangt de ganse wet en de profeten.
Nou, dan. WEET wat je schrijft en, vooral, wat het betekent beste vriend.
Laat ik je dit zeggen. Je bentr al de zoveelste die de essentie van de Bijbel maar weinig kent.
Dit is een allerdagelijks bericht:
Aanslag mijnwerker in parlement Bolivia
Gepubliceerd op woensdag 31 maart 2004
Een ex-mijnwerker, de 47-jarige Eustaquio Vicachuri Ollaca heeft zichzelf in het parlementsgebouw van Bolivia opgeblazen. Daarbij kwamen hijzelf en twee veiligheidsagenten om het leven.
Duizenden mijnwerkers in een van de armste landen van Latijns-Amerika zijn werkloos. Vicachuri was een van hen. Hij was volgens de berichten wanhopig en eiste een pensioen dat hij ondanks jaren van trouwe dienst niet kreeg.
Jezus wijst ons op het onderhouden van de Geboden en de kennis der profetie. Ja, precies zoals jij nu aangaf in je Bijbelpassages. Maar, zoals ik regelmatig tegenkom, uitgelegd op verkeerde groinden. Dat is Satans doel en werk. Zich een Rijk oprichten dat op verkeerde voorstellingen van Jezus en het Koninkrijk is gebaseerd.
Dat stukje nieuws wat ik hierboven gepubliceerd heb, vond plaats in één van de armste landen van Zuid-Amerika. Ik heb daar enige tijd gewonnd en weet a=wat de Rooms-katholike Kerk daar eist van de eenvoudige mensen. Aanhang en geloof. De rijkjen van die landen verrrijken zich, ook trouw aan de RK Staat.
Zelf woon ik sinds lort in ee overwegdn Rooms KAtholiek land.
Vergelken met Nederland, is dat te merken. De gehele Overheidsstructuur is gebaseerd op "het Beest" zoals dat in Openbvaringe 13 wordt uitgelegd.
Alles is gebaseerd op "Daar waar de Bisschop is, is de Waarheid". Alles wordt gecontroleerd en is afhankelijk van die wijze van werken. Misschien lijken de mensen, die werken aan de balies wel dom. Maar in feite zijn het "wrekslaven" die alleen doen wat de Chef zegt. Dat is een "druk" van het Beest. Zo'n systeem zal zicg straks, over geheel Europa installeren, als het een Eénheid is geworden. Wie kan tegen haar iets ondernemen.
Eustaquio Vicachuri Ollaca heeft zichzelf opgeblazen uit onmacht en onrechtmatige behandeling. Een ZUid-Amerikaans land, daar war de Paus meent dat hij de Plaatsvervanger van Christus is, maar blijkbaar de macht niet met Hem deelt om de problewmen dienovereenkomstig Zijn voorbeeld en (werkelijke) kracht, op te lossen.
Daarmee is direct gezegd dat de macht en de kracht van het Vaticaan (wat betekent: Plaats van aanbidding van de Slang) niet verder rijkt dan (de of een) zondige mens, gelijk wij allen zijn.
Door haar weten en geboden werden, worden en (zullen) velen misleid. Geen wet is ook geen oordeel en ook geen redding. Daarom beste vriend zegt Jezus nu dat de liefde die jij aangeeft in die Bijbelpassage wel degelijk aan de wet en de profetie (dat Jeuzs notaben zelf is) opgehangen.
Voor jou geen wet (10 geboden) dan bestaat voor jou Jezus (dus) alleen maar uit een naam-woord en ben je gedoemd om te beseffen dat de enige wet die voor jou overblijft de wet van deze wereld is.
Dit is geen oordel beste vriend, maar wel een strat voro jou, om je geloof in Jezus en Zijn Gerechtigheid (= de wet en de profetie) tot je eighen te maken, om "in te zien" dat het Hemelse Koninkrijk niet van deze wereld is, maar een Rijk dat nog moet komen! Bereid je voor op een spoedige komst, beste maat, want volgend jar zullen de Beesten uit Openbaring 13, ernstige zaak maken van hun plannen, die Jezus reeds aan Zijn trouwe volk (Openbaring 12:17) heeft geopenbaard.
Gegroet
Baldur